Thursday, October 2, 2008

2.kapitola

2. kapitola, Před oslavou
1. prosince 2008
Včera byla pořádná pařba! No jasný byl Silvestr, ale hlavně party u Samary. Samara má vždycky mega večírky vždy pozve hromadu lidí. Ale je určitě jasný že její mejdany se nekonaj u ní doma - má rodiče puntičkáře, ale jsou docela bohatý - Samara vždycky pronajme nějaký ten bar a pozve celou naší třídu někdy celou střední..lol... Tak tedy. Ráno jsem se probudila s pocitem, že je poslední den roku se sedmičkou na konci. Vlastně mě probudila Lil. Zavolala mi v půl osmý (myslela jsem že jí zabiju....) "Čauves Mads!" zavolala do telefonu. Já lhostejně zamumlala něco na ten způsob, že ještě spím. "Vstááávej!!!! Ospalče!" nenechala se odbýt. "Musíš mi pomoct koupit Samče dárek k narozkám!" Samara! Narozky! Ihned se mi rozsvítilo, ale mozek se zřejmě nezapl úplně tak jsem řekla: „Co?...a no jo..." zamumlala jsem a otřela si oči. "Dej mi půl hodiny. V osm u mě před barákem, ok?" Lil souhlasila a zavěsila. Já jsem se v klidu oblékla, vykonala ranní hygienu a šla jsem do kuchyně připravit si něco rychlého k jídlu. Rodiče byly v práci a Alison ještě spala. Jako každé ráno jsem si udělala ovesné vločky a vzala si mléčnou rýži, vše jsme zapíjela kakaem. Přesně v osm zazvonila Lil. "Kde se couráš?" koukala na mě tím výrazem, jako pokaždé když něco nedodržím. "Lil, pojď dál, ještě si vezmu věci..." Vzala jsem si z pokoje batoh, naškrábala vzkaz Al a vyrazili jsme s Lil na nákupy. Jelikož pravá party začíná až kolem sedmé večer (Samařina nevyjímaje) strávily jsme s Lil na nákupech celý den. Když jsme na nákupech vždycky utratíme všechny naše úspory za kravinyxD Koupily jsme Samaře dárky a koupily si nízkotučné Laté v naší oblíbené kavárničce. Povídaly jsme si o všem možném a přemítaly jsme jestli jsme dárky vybraly dobře, najednou jsem si všimla hloučku tří kluků, kteří stáli před kavárničkou a mávali na mě. Lil si všimla kam se dívám a ohlédla se. "Ááá Lance..." podívala se na mě. Já na ně pořád civěla. Lil mě nakopla pod stolem, já se honem probrala, letmo jim zamávala a napila se Laté. Chtěla jsem s Lil pokračovat v našem hovoru, ale někdo si řekl, že nám to nedovolí. Kluci vešli dovnitř. Já jsem zrudla a snažila se to zakrýt dalším douškem Laté. Jedním očkem jsem je pozorovala, jak si objednávají u pultu. Byla jsem zvědavá co si asi v kavárně můžou kluci jako oni dát...vždyť jsem je nikdy v kavárně neviděla... Lance se v tu chvíli otočil a zamířil k nám. "Lil...jde sem Lance..."sykla jsem na kamarádku, která k pultu seděla zády. "Ahoj holky!" pozdravil nás Lance, když došel k našemu stolu. "Ahoj.." odpověděly jsme. "Nebude Vám vadit, když si přisednem?" Jelikož jsem nebyla schopná odpovědi, odpověděla mu Lil: "Ne...klidně...proč by mělo?" usmála se. O několik minut později se k nám přidali i George a Josh. "Ehm..." začal George "Jdete na Samařinu párty?" Podívaly jsme se s Lil po sobě a odpověděla jsem: "Že váháš.." a zčervenala jsem. "Super, a máte pro ní dárek?" pokračoval George. "Dneska jsme ho koupily..." odpověděla zas Lily. "Co pro ní máte?" vložil se do hovoru Josh. "Nech se překvapit." a spiklenecky jsem na něj mrkla. Po chvíli bylo opět trapné ticho. Servírka klukům přinesla jejich objednávku. Všichni tři si objednali horkou čokoládu... "Kluci, jdem, musíme Samaře vybrat nějakou blbost..." rozhodl Lance a zvedal se se svým nápojem. "Lanci, teď nám to donesla.." protestoval Josh. "Berem si to sebou proč myslíš, že to máme s tím plastovým víčkem.." opáčil Lance. "Dobrá..." připustil Josh a taky se zvednul. "No tak to vidíte....sotva si sednu už s nima zase někam musim jít," zasmál se George "Tak ahoj, uvidíme se na oslavě!" rozloučili se s námi všichni tři kluci. "Mějte se!" opětovali jsme jejich pozdravy. Podívala jsem se po Lilian, která od Joshe nemohla odtrhnout oči. "Ale....tady je někdo zamilovaný...." poznamenala jsem a vrátila tak Lil zpátky na zem. "Vůbec ne...je to takovej nafoukanej namyšlenej nafoukanej línej sexistickej....blbeček...." odpálkovala mě a pořád neodtrhla od něj oči dokud nezmizel z dohledu. Mě bylo jasný, že k tomu nafoukanýmu blbečkovi přeci jen něco cítí...."když takhle podivně koktavě mluví vždy je v tom kluk..." pomyslela jsem si ale už jsem nic neřekla abych si Lil nerozhádala. "Půjdem?" řekla jsem abych změnila téma a dosrkla zbytek svýho Laté. Lil přikývla a zamávala na servírku, že budem platit. "Dohromady, nebo zvlášť..." zeptala se servírka a neustále přežvykovala žvejkačku. Řekly jsme, že zvlášť, zaplatily jsme každá své Laté a odešly jsme.

No comments: